אפיון ושדרוג אתר להצגות ילדים
גדית האגדית - הצגות ילדים
על תהליך העבודה
#UX #שדרוג אתר #אתר תדמית
גדית הגיעה אלי כמעט במקרה, דרך קולגה שהיא פנתה אליה ולא הייתה פנויה לקחת את הפרוייקט. לגדית היה אתר one pager שנבנה עבורה בעבר, ולתחושתה לא שירת אותה בצורה טובה.
מטרותיה של גדית היו להפוך את האתר למכירתי יותר (במטרה של איסוף לידים- השארת פרטים), וכן למזמין יותר מבחינה עיצובית. בשיחת האפיון עם גדית, התובנה המרכזית שעלתה היא אבחנה בין שני קהלי יעד (האחד הוא מוסדות וארגונים כגון ספריות, מתנ"סים ובתי ספר, והשני הוא קהל פרטי), ומתוך זה הצעה של שני שירותים שונים לכל אחד מקהלי היעד האלו. הבנו מהם הדגשים השונים עבור כל שירות, מתוך חקירת קהלי היעד, המוטיבציות והצרכים שלהם.
אלמנטים נוספים שבחרנו להבליט הם ההמלצות שגדית קיבלה, שמעידות על טיב ההתנהלות מולה, וכן את הפרסומים והפרסים הרבים שקיבלה, דבר המעיד על האיכות הגבוהה של הצגותיה ומייחד אותה בשוק התחרותי של הצגות הילדים.
לאחר תהליך האפיון היסודי והמוצלח, העבודה עצמה הייתה מאוד מהירה ואפקטיבית. בין היתר, בחרנו להוסיף עמוד שיציג בנפרד את הצגות ימי ההולדת של גדית (המיועדות לקהל פרטי), וכן סטריפ בראש האתר המציג את ההצגות הקרובות של גדית במוסדות תרבות שונים.
על חוית הלקוחות בתהליך
"היה כל כך מדויק לעבוד איתך! אני מרוצה ממש מהקלות והמהירות שבה הצלחת לשפץ לי את האתר, לקלוע בול למטרה! ובעיקר מהשיח והדיאלוג של העבודה שלנו יחד! תודה רבה!!! ("אלביבאק" כמו שאמר שוורצינגר)"
גדית כהן